Beli Direct Di Office Public Gold Atau Melalui Dealer?

Author

by ayunniharun

3 years ago

Sama sahaja dari sudut harganya. Cuma nasihat saya, dapatkan bimbingan dealer sebelum bermula sebab dealer lebih tahu selok belok pelaburan emas.

Untuk pembelian, dealer boleh tunjukkan cara membuat order dan bayaran terus ke akaun Public Gold, serta ambil emas direct dari mana-mana cawangan Public Gold ataupun PG terus poskan ke rumah anda! Itu cara pembelian emas PALING SELAMAT dan PALING MUDAH.

Kalau PERTAMA KALI beli emas di office Public Gold ataupun secara online, pastikan letak nama dealer yang anda percaya sebagai "Introducer" supaya anda dapat bimbingan PERCUMA dari dealer tersebut jika ada sebarang pertanyaan pada masa depan.

Lagi artikel di ayunniharun.com Goldbar Atau Dinar?
TIP MENDAPAT KEUNTUNGAN DENGAN EMAS!

Sebelum membeli emas, ambil masa baca buku-buku tentang emas, dan dapatkan bimbingan daripada dealer emas yang jujur dan berpengalaman.

Dalam Public Gold, anda boleh dapatkan bimbingan itu secara percuma dengan melantik dealer itu sebagai INTRODUCER anda ketika KALI PERTAMA (ya, hanya kali pertama sahaja) membeli emas dengan Public Gold.

Kesilapan memilih Introducer juga mungkin boleh merugikan anda!

Author
Written by ayunniharun

Pemudah cara anda untuk mulakan simpanan emas Public Gold. PG Code PG00347849. Suka berkongsi tips kewangan dan simpanan emas.

YOU MAY ALSO LIKE

Cara Mudah Beli Emas?
ASB, Tabung Haji Atau Emas?
Bajet Paling Minimum Beli Emas?
Harga Semasa Emas?

POPULAR

Zakat Emas Macam Mana?
Tempat Terbaik Jual Emas Bila Nak Pakai Duit?
Akaun Emas Atau Emas Fizikal?
Beli Emas Ada Income Bulanan?
Tempat Simpan Emas Terbaik?